reklama

Nový článok Vsetko na chvilu

Ako som tak kracala cez nocne mesto a premyslala o vsetkom, co sa stalo a stane sa, zrazu na mna padla vlocka. Snehova vlocka priamo z neba. Biela a studena a tak krasna. Bolo to ako pozdrav z neba. Ta vlocka u mna bola kratko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Velmi kratko. A ja som si zrazu uvedomila, ze vsetko a vsetci sme tu len na chvilu. A trosku ma to zamrzelo. Trosku viac. Ale nie preto, ze vsetkoje na chvilu, ale preto, ze raz o to vsetko pridem. O snehove vlocky, o nocnu prechadzku mestom, o priatelov.....

Ale aj ja som ako snehova vlocka....na chvilu. 

Daniela Forraiova

Daniela Forraiova

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..úsmev, kvety, Tatry, farmácia, zmrzlina a všetko okolo mňa Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu